ВЛАСНИКАМ ГОТЕЛІВ
Треба змінюватися або закриватися?
1. Світ змінюється дуже швидко: змінюються уподобання Ваших гостей, їх фінансові можливості, з'являється нове покоління з іншим укладом життя. Ринки захоплюють великі мережеві готелі, постійний демпінг цін розоряє готелі. Особливо невеликі приватні готелі для яких основну конкурентну перевагу це ціна!
2. Змінюються канали комунікації з гостями: практично померли друковані видання, у кожного з нас виробився рекламний фільтр, який відсікає інформаційний шум і пробитися через який c кожним місяцем все складніше. З'являються нові соціальні мережі, увагу потенційних гостей розпорошується. Люди перестають довіряти прямій рекламі.
3. Більшість власників і керуючих приватних готелів живуть минулим. Світ змінюється, гості змінюються, а готелі немає! Практично всі ринки сегментируются - з'являються продукти і послуги для вузьких груп цільових клієнтів: кросівки для бігу по пересіченій місцевості, кросівки для фітнесу, кросівки для баскетболу, вегетаріанський ресторан, ресторан кухні на пару, рибний ресторан, ноутбук для відряджень, ігровий ноутбук, жіночий ноутбук і т.д.
ЕТАПИ СПІВПРАЦІ
1
Знайомство
Виїзд на об'єкт. Пошук фішок.Сбор фото-відео матеріалів.
2
Аналіз
Аналіз зібраної інформації. Вибір стратегії розвитку.
3
Запуск
Запуск сайту. Налаштування роботи з каналами продажів. Навчання - Перші гості.
4
Підвищення % броней
Робота над "вашим" клієнтом (сім'ї з дітьми, спортсмени, студенти, відрядні, групи ...).