Хто ВАШІ гості?
Передбачаю Ваш відповідь: «всі»)). Ви можете працювати на всіх, починаючи від підлітків і закінчуючи пенсіонерами. Але чим це загрожує:
ПРИКЛАД: кілька років тому в одній з моїх компаній постало питання про постійне зростання рекламного бюджету для аудиторії клієнтів – приватні особи. Я і начальник відділу продажів майже місяць аналізували своїх клієнтів по 26 параметрам. І прийшли до висновку, що наші цільові клієнти – це тільки чоловіки 35-55 років, які закінчили УВАГА тільки 6 ВНЗ. І після того як ми це зрозуміли, зробили рекламу за цими параметрами в соціальних мережах. Рекламний бюджет впав в 5,5 разів, а продажі зросли на 24%
Чим привабити гостей?
Перш ніж говорити про те, як залучити гостей в готель, треба зрозуміти чим привабити гостей. Інакше ефективність Ваших грошей на залучення гостей буде набагато нижче, ніж могла б бути?
Якщо у готелі є концепція – це прекрасно. Ви знаєте, чим ви відрізняєтеся від конкурентів, у Вас є фішки готелю – це і є те, чим залучати гостей (тільки є один нюанси – головне щоб концепція і фішки були цікаві гостям, а не Вам – в 99% випадків не є цільовим гостем Вашої готелю)
Якщо у Вас немає концепції, немає фішок, то Вам доведеться їх розробити, навіть при необхідності «висмоктати з пальця». Заїжджений, але показовий приклад: бачили рекламу рослинної олії з вітаміном Е? Чудово! У кожній олії є цей вітамін, просто хтось про нього говорить, виділяючи це як конкурентну перевагу, а хтось ні – вважаючи це очевидним для покупця.
Запишіть всі цільові групи ваших гостей: стать, вік, мета приїзду, очікування і страхи. Після цього подумайте, що Ви їм можете запропонувати такого, що не пропонують конкуренти. Або про що вони не говорять. Не знаєте як це зробити, не виходить? Запишіться на безкоштовну консультацію, зробимо це разом.
Як привабити гостей?
Ну нарешті-то підійшли до основного питання))) Я працюю з більш ніж 20-ти каналами залучення гостей в готель. Описати їх в одній статті неможливо, вони описані в різних статтях на цьому сайті. А зараз зупинимося на основних. Тут треба враховувати розмір готелю (номерний фонд), ціновий діапазон вартості номерів та цільові групи на яких готель працює.
Букінг та інші портали
Плюси порталів в тому, що Ви їм платите вже після того як гість оплатив Вам. Також з порталів Ви отримуєте вже готову бронь, з якою не треба працювати «дотискати гостя», але все одно останнім часом дуже виріс відсоток відмов від броней.
Мінуси досить велика комісія 15-25% і тенденція рина така, що комісія буде рости. Виникають певні непорозуміння з букінгом (овербукинг, не зрозуміло звідки взяли знижки, вимагають комісію за що не відбулися бронь) і в більшості випадків сперечатися з букінгом марно, він монополіст і зміни договору не в користь готеля які часто відбуваються. Ще один нюанс.