ВЛАСНИКАМ ТУРФІРМ
Люди в сучасному світі стали досить мобільними і практично анулювали офіційні кордону між країнами, континентами і тепер подорож в іншу точку світу, в тому числі і завдяки туристичним фірмам, стало доступним і простим рішенням. Більшість подорожей, будь то відпочинок чи ділова поїздка, вирішуються тепер в основному віддалено (через інтернет) і обмеження поїздки це лише питання фінансів. Ринок туристичних послуг величезний і постійно зростає, разом з ним зростає і конкуренція, за минулий рік приріст турфірм становить понад 321% і це тільки в Україні.
ЕТАПИ СПІВПРАЦІ
1
Знайомство
Виїзд на об'єкт. Пошук фішок. Збір фото-відео матеріалів.
2
Аналіз
Аналіз зібраної інформації. Вибір стратегії розвитку.
3
Запуск
Запуск сайту. Налаштування роботи з каналами продажів. Навчання - Перші замовлення.
4
Підвищення % заявок
Робота над "вашим" клієнтом (сім'ї з дітьми, молоді пари, студенти...).
ЗАПИСАТИСЬ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ
Про те як краще просувати турфірму в умовах високої конкуренції
Люди в сучасному світі стали досить мобільними і практично анулювали офіційні кордону між країнами, континентами і тепер подорож в іншу точку світу, в тому числі і завдяки туристичним фірмам, стало доступним і простим рішенням. Більшість подорожей, будь то відпочинок чи ділова поїздка, вирішуються тепер в основному віддалено (через інтернет) і обмеження поїздки це лише питання фінансів. Ринок туристичних послуг величезний і постійно зростає, разом з ним зростає і конкуренція, за минулий рік приріст турфірм становить понад 321% і це тільки в Україні.
Як же організувати просування турфірми і розкрутити туристичний сайт в умовах високої і постійно зростаючої конкуренції, як розкрутити туристичний сайт досить швидко, при цьому повернути інвестовані кошти в просування туристичної фірми отримавши нові продажу? Як виділиться на ринку, який працює вже давно і пропозиції конкурентів часом досягають нульової маржинальність. Про методи і способи просування турфірми ми напишемо далі і спробуємо пов'язати просування турфірми з розкручуванням туристичного сайту, це важливо адже мова піде про різні речі, які на перший погляд можуть здатися одним і тим же.
Можна впевнено констатувати факт про те, що ніша туристичних послуг досить забита і просування туристичного сайту це не тривіальна задача, яка вимагає реалізації витончених стратегій для того щоб виділиться на ринку і не бути пасти задніх, а отримувати приплив нових клієнтів кожен день. Про статистику в Україні розкажуть краще цифри:
3555 активних туристичних компаній
дані взяті з сайту: http://turbiz.turistua.com
Тут не враховані ті турфірми, які не ведуть просування в мережі Інтернет і не займаються розкручуванням свого туристичного сайту. Однак це вже досить чимало і всі ці турфірми працюють в інтернеті і отримують приплив нових заявок саме з мережі.
Невеликий розрахунок, який складений на підставі статистики України на 1 квартал 2019 року по економічно активного населення (це: 17 млн 12,5 тис осіб) показує, що на кожну туристичну фірму теоретично доводиться 4785 потенційних клієнтів. Це усереднене значення, яке можна відобразити в стратегії просування турфірми і брати ці дані за основу для постановки цілей.
Дані звичайно не враховують похибок по прибутковості кожної людини, але при цьому і не враховують і те, що половина з розподілених людей може відправиться в подорож не один раз за рік :)
В цілому непогані прогнози в дуже усереднені показники і виходячи із загальних цифр, але можна зробити висновок у тому, що просування турфірми в такому випадку має сенс, адже є кому продавати туристичні послуги.
Головне питання це як вибрати відповідне позиціонування для своєї туристичної фірми і як не помилитися з методами просування турфірми.
Ось кілька первинних порад по визначенню позиціонування турфірми на ринку і методам просування турфірми, природно для повноцінного аналізу та розробки концепції потрібно більше ресурсів, але можливо Вам виявиться корисним наш невеликий список, отже:
Локально (онлайн):
- Вивчіть типових конкурентів у Вашому місті
- Зробіть висновки і знайдіть їх слабкі місця
- На основі аналізу постарайтеся визначитися з позиціонуванням на локальному рівні, так Ви зможете відбудуватись від конкурентів і отримати незайнятих клієнтів, які, наприклад брали послуги в іншому місті або районі, тому що в вашому такого не було.
- Впровадити в своїй турфірмі, того чого немає у ваших прямих конкурентів (мається на увазі ваше місто).
- Впровадити перед і пост обслуговування (доведено, що сервісне обслуговування є вагомим фактором вибору при первинному і повторному зверненні)
- Вишиковуйте довірчі і дружні відносини з клієнтами
- На підставі свого локального позиціонування зробіть більше в мережі, це означає що Ви повинні зробити свої сильні сторони ще сильніше.
- Просувайте турфірму відразу, не відкладайте в довгу шухляду, адже Ваші конкуренти вже займаються цим. Не втрачайте дорогоцінний час
- Займайтеся просуванням турфірми не тільки прямими методами. Беріть участь в форумах, семінарах та виставках, будьте на виду.
- Станьте фахівцем по вузькому профілем (наприклад гірськолижні курорти) і заглибитися в тему настільки, щоб ви були незаперечним експертом, це один із способів отримати цільові заявки.
- Створіть безкоштовні матеріали і давайте потенційним клієнтам до здійснення покупки, наприклад напишіть 10 порад про подорож в певне місто чи країну, путівник по хостелах того чи іншого міста.
- Це невеликий список, можна продумати стратегію до дрібниць, але будь-якої стратегії потрібна доробка навіть в процесі її реалізації. Ми при просуванні турфірм, надаємо послуги з комплексного маркетингу в, який входить і розробка стратегії і позиціонування і реалізація з доробками.