У Instagram з’явилася можливість використовувати брендовані пости у блогерів як оголошень. Формат Branded Content Ads дозволить охопити не тільки тих користувачів, які стежать за акаунтами блогерів, а й значно ширшу аудиторію, повідомляється в запису блогу Instagram.
Формат Branded Content Ads для стрічки буде доступний всім рекламодавцям протягом кількох тижнів, а реклама в Stories – через кілька місяців.
Згідно з опитуванням, в якому взяли участь 21 000 осіб у віці від 13 до 64 років, 68% респондентів заходять в Instagram, щоб взаємодіяти з контентом від різних брендів. Branded Content Ads дає можливість розповідати історію бренду через блогерів, залучати широку аудиторію і за допомогою нових метрик оцінювати ефективність реклами, оптимізувати її і тестувати різні кампанії.
Користувачі будуть бачити такі пости в стрічці і в Stories з позначкою «Платне партнерство з …» і зазначенням бренду. Щоб запустити рекламу, бренд повинен отримати дозвіл від блогера на використання поста в якості реклами. Блогер зазначає це в розширених налаштуваннях. Після цього рекламодавець побачить пост блогера в Ads Manager і може вибрати, де його показувати: в стрічці або в Stories.
З минулого року формат тестувало обмежена кількість рекламодавців. Детальніше про формат і його налаштування можна почитати в блозі Instagram англійською мовою.