Сегментація – розподіл однієї аудиторії по соціальним, демографічним, статевим, технічним, поведінковим та іншими ознаками. Залежно від глибини розрахунку портрета ЦА, ви можете сегментувати скільки завгодно і знаходити в рекламі власний робочий сегмент. Наприклад, по вашій рекламі клікають користувачі у віці 18-65 років, але купують тільки жінки у віці 25-34 років. Це окремий сегмент серед аудиторії.
Навіщо потрібна сегментація???
У таргетированной рекламі ми сегментуємо аудиторію, щоб:
- Зробити для кожного сегмента окремий пост (текст + ілюстрація) і за рахунок показу релевантного посилу збільшити результативність реклами.
- Виявити саму робочу зв’язку, дізнатися, якого сегменту продукт найбільше цікавий.
- Швидше охопити аудиторію і збільшити кількість віддачі від реклами.
- Остання причина – найважливіша для сегментації в Facebook і Instagram. Алгоритм роботи цих джерел дозволяє робити прибуткову рекламу взагалі без вибору інтересів. При грамотних рекламних постах алгоритм сам знайде ефективний сегмент всередині параметрів аудиторії, яку ви налаштували.