ВЛАСНИКАМ ГОТЕЛІВ

 

Треба змінюватися або закриватися?

1. Світ змінюється дуже швидко: змінюються уподобання Ваших гостей, їх фінансові можливості, з'являється нове покоління з іншим укладом життя. Ринки захоплюють великі мережеві готелі, постійний демпінг цін розоряє готелі. Особливо невеликі приватні готелі для яких основну конкурентну перевагу це ціна!
2. Змінюються канали комунікації з гостями: практично померли друковані видання, у кожного з нас виробився рекламний фільтр, який відсікає інформаційний шум і пробитися через який c кожним місяцем все складніше. З'являються нові соціальні мережі, увагу потенційних гостей розпорошується. Люди перестають довіряти прямій рекламі.
3. Більшість власників і керуючих приватних готелів живуть минулим. Світ змінюється, гості змінюються, а готелі немає! Практично всі ринки сегментируются - з'являються продукти і послуги для вузьких груп цільових клієнтів: кросівки для бігу по пересіченій місцевості, кросівки для фітнесу, кросівки для баскетболу, вегетаріанський ресторан, ресторан кухні на пару, рибний ресторан, ноутбук для відряджень, ігровий ноутбук, жіночий ноутбук і т.д.
 

ЕТАПИ СПІВПРАЦІ

meeting1

Знайомство

Виїзд на об'єкт. Пошук фішок.Сбор фото-відео матеріалів.
graph-analysis2

Аналіз

Аналіз зібраної інформації. Вибір стратегії розвитку.
computer3

Запуск

Запуск сайту. Налаштування роботи з каналами продажів. Навчання - Перші гості.
percentage4

Підвищення % броней

Робота над "вашим" клієнтом (сім'ї з дітьми, спортсмени, студенти, відрядні, групи ...).

ЗАПИСАТИСЬ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ





BusinessSet17s

Чим Вам допоможе цей сайт?

1. На нашому блозі багато корисної інформації як для курортних, так і для міських готелів. Для Вашої зручності інформацію згруповано за розділами. Приклади з практики наших клієнтів покажуть Вам що роблять інші готельєри, що розвивається. Ми розповімо як залучати більше гостей, які з'явилися нові канали комунікації і як ними користуватися.
2. Ми докладно розповімо про ОГО готелях - які поза конкуренцією, у який натовпу лояльних гостей і високі прибутки. З кожним роком все більше людей хочуть чогось незвичайного. Подивіться статистику гугла, за останні 3 роки інтерес до незвичайних ОГОотелям виріс в 2,5 рази
3. Ми розповімо про те, як менше платити посередникам. Отримувати прямі броні, формувати спільноту лояльних гостей і збільшити прибуток практично без витрат.
Залишилися питання? Ви можете їх задати через форму зверху.
Статті бажано прочитати!
Заказать звонок
+
Жду звонка!