Свої люди: п’ять головних секретів просування в Instagram

Що вважається поганим тоном в Instagram, навіщо в постах потрібно використовувати смайли і як вибрати партнера для просування
Основи роботи з Instagram зрозумілі кожному: потрібно робити хороший контент, не забувати про конкурси, спілкуватися з передплатникам. Все це добре, але для успіху кампанії потрібно розбиратися в предметі набагато краще.

Будьте простіше і природніше
У Instagram цінується довіру і спілкування: чим ближче ви будете до аудиторії, тим краще. Але важливо розуміти: в мережі величезна кількість контенту, який вже всім набрид. Простий приклад: припустимо, ви рекламуєте послуги косметолога. Не беріть картинки з інтернету або стоків. Ідеальні фотографії моделей, білі чоловічки з банерами — все це ваша аудиторія бачила вже сотні разів, набридло.

Зробіть свої фотографії: знімок робочого місця, задоволений клієнт, себе за роботою — що завгодно, але своє. Знімок необов’язково повинен бути ідеальним — жива фотографія додає довіри. І ні в якому разі не ставайте нав’язливим блогером. Ніхто не любить стрічку, завалену однотипним контентом: якщо той же косметолог викладає по 5-10 фотографій на добу, від нього просто почнуть збігати підписники. Викладайте по одному посту в день, цього цілком достатньо. Заодно з’явиться більше часу для роботи над якістю контенту.

ставте смайли
Instagram, як і будь-яка соціальна мережа, хороша тим, що ви легко виходите на прямий і довірчий контакт зі своєю аудиторією. Відповідно, і спілкуватися з клієнтами потрібно так само, як вони самі спілкуються один з одним.

Доречно поставлений смайлик акцентує увагу на ключовій думці тексту, візуально розділяє його на кілька частин і створює з клієнтом більш довірливий контакт.

Природно, вставляти емодзі після кожного слова не варто, одного-двох акцентів на пост цілком достатньо. І користуватися найкраще саме тими смайликами, які популярні у вашій аудиторії: почитайте їх профілі, подивіться, як люди спілкуються один з одним.

Викладайте відгуки, фото і відео товара в Stories
Опублікувати відгуки про себе в основній стрічці Instagram — поганий тон. Вони псують загальний вигляд сторінки і можуть викликати роздратування у людей, які прийшли за основним контентом. Stories — зовсім інша справа. Відгук, опублікований в цьому форматі, виглядає як спроба поділитися позитивом, який ви отримали. Дайте до тексту клієнта власний коментар на кшталт «дуже крутий відгук залишили сьогодні, сиджу задоволений» і публікуйте зв’язку в Stories — це найкращий підхід до зміцнення репутації. А потім можна зберегти цю Story в вічні, щоб вона не пропала.

І взагалі користуйтеся Stories якомога активніше. Викладати занадто багато звичайних постів в стрічку не рекомендується, вже після 2-3 публікацій в день підписники втомлюються, перестають лайкати контент і проявляти активність. З Stories інша історія: при тому ж самому охопленні вони стабільно викликають інтерес через синдром упущеної вигоди, боязні пропустити щось важливе. Аудиторія розуміє, що через 24 години Stories зникне, і дивиться його охочіше, ніж звичайний пост. Так що викладайте в цьому форматі все, що не входить в основну контент-стратегію: додаткові фото і відео товару, нагадування про акції, опитування, рекламу — що завгодно.

Заказать звонок
+
Жду звонка!