Незручний тренд: клієнти хочуть performance-маркетинг з оплатою за результат (клік чи лід наприклад)

У маркетинговій індустрії відбувається великий концептуальний поворот. У різних регіонах планети майже одночасно заговорили про те, що performance-маркетинг виріс з коротких штанців і перестав бути просто модною технологією, до якої з сумнівом придивляються гранди бізнесу.

Виключаємо різночитання: що таке «performance-маркетинг»?
На жаль, як представники бізнесу, так і деякі маркетологи трактують поняття дещо вільно. Щоб не було плутанини в термінах, домовимося про них «на березі».

Рerformance-маркетинг, він же performance based marketing (іноді його називають ще й «ефективний маркетинг») — це вид інтернет-маркетингу, при якому рекламні заходи оплачуються бізнесом при досягненні конкретних, вимірних результатів (KPI).

Мається на увазі оплата або за покупку, зроблену споживачем, або за клік (перехід) на цільову інтернет-сторінку, або за «лід».

Незручний тренд: клієнти хочуть performance-маркетинг з оплатою за результат
Під «лідом» ми маємо на увазі як мінімум отримання контактів потенційного клієнта (номер телефону, його e-mail і т. П.), А як максимум — звернення в компанію представника цільової аудиторії, який очевидно зацікавлений в придбанні продукту або послуги і пройшов кілька етапів фільтрації.

«Лід» може бути зафіксований у вигляді заповнення анкети, заповнення заявки, запит зворотного дзвінка, реєстрації на сайті, встановити програму, підписки на розсилки і т. Д. Про те, що вважати «лідом», бізнес і маркетингове агентство домовляються в кожному конкретному випадку і закріплюють це документальгно.

Рerformance-маркетинг представляє собою стратегію з використанням наскрізної аналітики в реальному часі, покликану продемонструвати вимірну віддачу, яку приносять інвестиції в інтернет-просування.

Простіше кажучи, кожена копійка, витрачена на інтернет-маркетинг в стилі «перформанс» повинен бути витрачена ефективно, а сама ефективність — підтверджена фінансовими результатами або зафіксованими лідамі і кліками.

Заказать звонок
+
Жду звонка!