Сайт готеля

Давайте порахуємо показники реклами готелю?
Візьмемо для прикладу курортний готель 30 номерів!

  1. При середньому заїзді на 10 днів, для повної заповнюваності готелю потрібно отримати 90 бронею в місяць!
  2. Будемо вважати що конверсія обробки заявок і дзвінків 25%, тобто з кожних чотирьох звернень — Ви отримуєте одну бронь. Цей показник може коливатися від 5% до 80%, в залежності від того як ефективно Ви обробляєте звернення, наскільки цікава концепція у вашому готелі, в якому ціновому сегменті Ви працюєте.
  3. Отже, при конверсії обробки звернень 25% для того, щоб отримати 90 бронею в місяць, потрібно, щоб до вас приходило 90 х 4 = 320 звернень в місяць. Чи згодні?
  4. Цей показник потрібно розбити на канали отримання заявок з сайту: телефон, заповнена форма, чат. Є гості, які вважають за краще спілкуватися в чаті, є які будуть тільки дзвонити, є які заповнять форму. Але зустрічаються унікуми, які заповнять три форми, напишуть в чат і потім зателефонують)))
  5. Якщо у вас є чат на сайті, то 320 звернень / 3 канали = 107 звернень ви повинні отримати з кожного. Тобто 107 дзвінків на місяць, 107 заявок через чат і 107 заповнених форм і тоді ваш готель на 30 номерів при конверсії 25% буде заповнений на 100%
  6. Якщо у вас на сайті немає чату, тоді необхідне число звернень ділимо на два канали отримання (телефон і форми на сайті) і отримуємо, що при конверсії 25%, для повної заповнюваності Вам треба отримати 160 дзвінків і 160 заповнених форм на місяць

Як сайт готелю впливає на вартість реклами?
Є поняття «конверсія сайту» — це якийсь% від числа відвідувачів сайту заповнює форми, дзвонить вам, або спілкується в чаті. Чим краще сайт, тим вище% конверсії і тим менше Ви витрачаєте на рекламу.

Приклад: припустимо у Вашого готелю (візьмемо знову 30 номерів) простий і не дуже зручний сайт, на якому тільки 1% від відвідувачів виходить з вами на зв’язок, а у ваших конкурентів крутий, зручний сайт з десятком продають посадочних сторінок і конверсія їх сайту — 5%

Що отримуємо: Вам, щоб отримати ту ж саму кількість звернень, як і вашим конкурентам, потрібно витратити в 5 разів більше грошей. Навіщо вам це?

Висновок: не економте на продаючому сайті для вашого готелю. Так, хороший сайт коштує недешево (наприклад, наша веб-студія Finom, що спеціалізується саме на ринку готелей, створює — 5 000-10 000 грн.) Але ці сайт-ти приносять Вам дуже гарний прибуток!

Не забувайте — «зустрічають по одягу», навіть якщо у вас супер хороший готель, то продати ваші послуги за гідні гроші на поганому сайті Ви не зможете!





Заказать звонок
+
Жду звонка!