Як залучити гостей в готель?

Як залучити гостей в готель?

  1. Вітаю колеги!
    Питання: «як залучити гостей в готель?» Я б розбив на три — спочатку «хто мої гості?», Потім «чим їх залучити?», А вже потім «як залучити?»
  2. Перш ніж почати думати як залучити нових гостей, подивіться який % з тих хто дзвонить в готель, заповнює форми на сайті у вас доходить до оплаченої броні. Як правило, в міських готелях цей показник вище, в курортних нижче. Також залежить від класу готелю. Для курортних готелів — 25-30% це добре, для міських 50% це добре.
    Отже, почнемо по-порядку.

Хто ВАШІ гості?
Передбачаю Ваш відповідь: «всі»)). Ви можете працювати на всіх, починаючи від підлітків і закінчуючи пенсіонерами. Але чим це загрожує:

  1. Ніхто з них, жоден Ваш гість не буде повністю задоволений готелем. Так як різних цільових груп потрібна різна: підліткам одне, пенсіонерам інше, туристам — одне, у відряджених — інше і т.д.
  2. Ви не зможете добре заробити, тому що якщо ви «як всі і працюєте на всіх» — то і ціни у Вас повинні бути ринкові. А конкуренти часто демпінгують так, що волосся стає дибки з питанням: «на чому ж вони заробляють?» Гості готові платити більше за спеціалізацію «ух ти, а це прямо для мене» — ось що повинен подумати гість, бачачи готель з гарною спеціалізацією.
  3. Якщо ви рекламуєте свій готель в інтернеті не просто розміщують на букінгу і подібних порталах, то при роботі на всіх у вас повинен бути ВЕЛИЧЕЗНИЙ рекламний бюджет, щоб зробити різну рекламу на різні цільові групи. Або більша частина ваших грошей викинеться на вітер, якщо у Вас загальна реклама на всіх.
  4. Якщо говорити відверто, то при аналізі гостей готелю — який гість наскільки вигідний: чи довго проживатиме, які номери знімає, які додаткові услугі купує, скільки коштує залучення одного гостя і т.д.- у кожного готелю намалюються 1-3 основних категорії гостей . Перевірено чотирирічним досвідом розкрутки готелів, не було жодного винятку !!!! Просто більшість не паряться на аналіз своїх гостей. А дарма!
  5. Не пошкодуйте декількох днів, підійміть всю інформацію про ваших гостей — рукописну, електронну та займіться аналізом. Які групи гостей для Вас найвигідніші. Є відоме правило Парето, яке можна перефразувати для готелів: 80% прибутку приносять 20% гостей.

ПРИКЛАД: кілька років тому в одній з моїх компаній постало питання про постійне зростання рекламного бюджету для аудиторії клієнтів — приватні особи. Я і начальник відділу продажів майже місяць аналізували своїх клієнтів по 26 параметрам. І прийшли до висновку, що наші цільові клієнти — це тільки чоловіки 35-55 років, які закінчили УВАГА тільки 6 ВНЗ. І після того як ми це зрозуміли, зробили рекламу за цими параметрами в соціальних мережах. Рекламний бюджет впав в 5,5 разів, а продажі зросли на 24%

Чим привабити гостей?
Перш ніж говорити про те, як залучити гостей в готель, треба зрозуміти чим привабити гостей. Інакше ефективність Ваших грошей на залучення гостей буде набагато нижче, ніж могла б бути?

Якщо у готелі є концепція — це прекрасно. Ви знаєте, чим ви відрізняєтеся від конкурентів, у Вас є фішки готелю — це і є те, чим залучати гостей (тільки є один нюанси — головне щоб концепція і фішки були цікаві гостям, а не Вам — в 99% випадків не є цільовим гостем Вашої готелю)

Якщо у Вас немає концепції, немає фішок, то Вам доведеться їх розробити, навіть при необхідності «висмоктати з пальця». Заїжджений, але показовий приклад: бачили рекламу рослинної олії з вітаміном Е? Чудово! У кожній олії є цей вітамін, просто хтось про нього говорить, виділяючи це як конкурентну перевагу, а хтось ні — вважаючи це очевидним для покупця.

Запишіть всі цільові групи ваших гостей: стать, вік, мета приїзду, очікування і страхи. Після цього подумайте, що Ви їм можете запропонувати такого, що не пропонують конкуренти. Або про що вони не говорять. Не знаєте як це зробити, не виходить? Запишіться на безкоштовну консультацію, зробимо це разом.

Як привабити гостей?
Ну нарешті-то підійшли до основного питання))) Я працюю з більш ніж 20-ти каналами залучення гостей в готель. Описати їх в одній статті неможливо, вони описані в різних статтях на цьому сайті. А зараз зупинимося на основних. Тут треба враховувати розмір готелю (номерний фонд), ціновий діапазон вартості номерів та цільові групи на яких готель працює.

Букінг та інші портали

Плюси порталів в тому, що Ви їм платите вже після того як гість оплатив Вам. Також з порталів Ви отримуєте вже готову бронь, з якою не треба працювати «дотискати гостя», але все одно останнім часом дуже виріс відсоток відмов від броней.

Мінуси досить велика комісія 15-25% і тенденція рина така, що комісія буде рости. Виникають певні непорозуміння з букінгом (овербукинг, не зрозуміло звідки взяли знижки, вимагають комісію за що не відбулися бронь) і в більшості випадків сперечатися з букінгом марно, він монополіст і зміни договору не в користь готеля які часто відбуваються. Ще один нюанс.





Заказать звонок
+
Жду звонка!